PALVELUMME

Maine- ja brändianalytiikka

T-Medialla on maailman parhaat työkalut maineen, brändin ja sidosryhmäsuhteiden analysointiin sekä toimenpidesuositusten antamiseen.

Lue lisää >>

Maine- ja vastuullisuusstrategiat

T-Media tuo maine- ja yritysvastuutematiikkaan ylimmän johdon ja hallituksen strategisen arvonkehityksen näkökulman.

Lue lisää >>

Työnantajakuva ja vetovoima

T-Medialla on pitkä kokemus työnantajakuvan rakentamisesta ja kokonaisten toimialojen vetovoiman kehittämisestä.


Lue lisää >>

T-MEDIA NUMEROINA

  Asiakasta
  ASIAKASUSKOLLISUUS %
  MAATA
  VUODEN KOKEMUS

ESIMERKKEJÄ PALVELUISTAMME

ASIAKKAILTAMME

”T-Median tuloksista on ollut meille aidosti hyötyä. T-Median
vahvuuksia ovat selkeä viitekehys ja strateginen lähestymistapa.”

- Arja Suominen, viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja, Finnair Oyj

”Projektin tehokkuus ja saavutetut tulokset yllättivät minut positiivisesti.
Tavoitteenamme oli luoda maailmanluokan markkinointisisältöjä, ja siinä todella onnistuimme.”

- Marko Savolainen, Toimitusjohtaja, Silverskin Information Security

”Prosessi ylitti kaikki odotuksemme. T-Median avulla saimme kattavan ymmärryksen siitä, mitä muutoksia markkinointiviestintämme kaipasi. Tutkimusraportti auttoi meitä valtavasti strategiaprosessimme aikana.”

- Annu Matula, Johtaja, Henley Business School Finland

”Olemme saaneet konkreettista apua vuorovaikutuksemme ja toimintamme kehittämiseen Luottamus&Maine –tutkimuksen toteutuksen ja tulosten kautta. Mallin avulla pääsemme hyvin kiinni tärkeimpiin kehityskohtiin ja asioihin, joihin panostamisesta on meille ja yrityskuvallemme todellista hyötyä.”

- Martina Lilius, Viestintäpäällikkö, Berner Oy

”T-Media tuottaa työnantajille arvokasta tietoa työelämän trendeistä. Tämä auttaa työnantajia olemaan paremmin valmistautuneena työelämän murroksiin. T-Media on myös ottanut erittäin aktiivisen ja vaikuttavan roolin nuorten työllistämisen parissa ”Vastuullinen Kesäduuni”-kampanjassa.”

- Jouni Turunen, Head of Finland Country HR, Nokia

“DNA on tehnyt jo useamman vuoden yhteistyötä T-Median kanssa, ja yhteistyön laajuus on kasvanut viime vuosina. Arvostamme T-Median tutkittua ja kokonaisvaltaista mallia, joka palvelee hyvin DNA:n liiketoiminnan ja maineen kehittämistä monella osa-alueella.”

- Vilhelmiina Wahlbeck, Viestintäjohtaja, DNA Oyj

”Yhteistyö T-Median kanssa on kokonaisuudessaan erittäin sujuvaa ja luotettavaa. Harvoin saa olla mukana hankkeissa, joissa askeleet ovat näin hyvin hallussa. Respect!”

- Katri Viippola, Johtaja, HR, viestintä ja vastuullisuus , Varma

”Olemme tehneet yhteistyötä T-median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.”

- Tiina Miettinen, Johtaja, henkilöstö ja viestintä. Fingrid Oyj

”Luottamus&Maine-tulokset ovat auttaneet meitä strategiatyössä ja toiminnan suuntaamisessa. Tuloksia on helppo viestiä eteenpäin.”

- Olli Ernvall, Viestintäjohtaja, VTT

”Olen tehnyt vuosia yhteistyötä T-Median kanssa. Kokemukseni mukaan T-Media on ollut alusta lähtien hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen sekä uutta etsivä tutkimus- ja viestintäyritys. Erityisesti olemme käyttäneet T-Median Luottamus & Maine -tutkimusta, jonka avulla olemme pystyneet saamaan hyvän tuntuman siihen, miten eri sidosryhmien näkemykset kehittyvät kaupasta ja Kaupan liitosta. Se on arvokasta tietoa edunvalvontaan.”

- Juhani Pekkala, Toimitusjohtaja, Kaupan liitto

T-Median arvostetuin ja tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine. Luottamus&Maine selvittää organisaationne maineen rakenteen ja paljastaa, miten maine vaikuttaa sidosryhmienne käyttäytymiseen. Tutkimus löytää ne kultajyvät, joita kehittämällä saatte maineestanne parhaat liiketoiminnalliset hyödyt.

Luottamus&Maine-malli antaa organisaatiollenne kokonaisvaltaisen näkymän maineenne ja sidosryhmäsuhteidenne tilaan. Menetelmällä on vahva akateeminen pohja, ja se on kehitetty maailman parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Tutkimuksen kohderyhmäksi voitte valita esimerkiksi nykyiset asiakkaanne, suuren yleisön, sijoittajat, median edustajat tai poliitikot. Luottamus&Maine-malli on jo yli 100 organisaation käytössä yli 30 maassa.

Lue lisää

 

 

TARINAMME

Meillä on ollut kunnia palvella arvostettuja suomalaisia perheyrityksiä, maailman parhaiksi kasvaneita start-upeja, suurimpia pörssiyrityksiä sekä lukuisia toimialaliittoja ainutlaatuisilla tutkimuksilla ja vaikuttavilla sisällöillä.

Kahden vuosikymmenen aikana olemme julkaisseet satoja lehtiä sekä tuottaneet tuhansia yritystarinoita ja satoja -videoita. Olemme auttaneet asiakkaitamme houkuttelemaan parhaat osaajat joukkoonsa.

Olemme nähneet it-kuplan puhkeamisen ja useammankin finanssikriisin, mutta olemme aina halunneet panostaa tuotekehitykseen ja vahvaan osaamiseen. Siksi meillä on käsissämme maailman paras työkalu maineen analysoimiseen ja sidosryhmätuen kehittämiseen.

Maailmanluokan työkalujen ja sertifioidun neuvonantotiimimme ansiosta voimme mitata, rakentaa ja pitää huolta arvokkaimmasta aineettomasta pääomastasi – maineestasi.

 

 

UUSIMMAT JULKAISUT

11.07.2018

Maineikkaimmat työnantajat 2018 julki – kärjessä Kone, Vincit ja Supercell

Maineikkaimmat työnantajat vuonna 2018 alkaen ensimmäisestä ovat Kone, Vincit, Supercell, Futurice sekä Pekkaniska. Kone sai parhaat arvosanat johtamisesta, taloudesta sekä tuotteistaan ja palveluistaan. Vincit vuorostaan voitti hallinnon avoimuutta, uudistumiskykyä ja työntekijöiden tasapuolista kohtelua mittaavat osa-alueet. T-Median toteuttama työnantajakuvatutkimus tehdään vuosittain tekniikan ja kaupallisen alan osaajien keskuudessa. Tutkimus selvittää korkeakoulutettujen osaajien maineikkaimmat työnantajat ja nostaa esille … Jatka lukemista ”Maineikkaimmat työnantajat 2018 julki – kärjessä Kone, Vincit ja Supercell”

04.06.2018

Kohti mainetutkimuksen seuraavaa tasoa

T-Media panostaa yrityskaupan myötä entistä vahvemmin Luottamus&Maine-tutkimuksen kehittämiseen ja maineneuvonantoon, kirjoittaa T-Median toimitusjohtaja Harri Leinikka. “T-Median 20-vuotisella polulla eteeni on tullut useita päätöksiä, joiden pohjalta yhtiölle on rakennettu kestäviä kumppanuuksia ja luotu uutta liiketoimintaa. Uusin käänne yhtiömme historiassa on työnantajakuvapalveluiden myyminen Sanoma-konserniin kuuluvalle Oikotielle. Työnantajakuvan rakentamiseen ja vetovoimakampanjoihin keskittynyt liiketoiminta-alueemme on ollut kasvavaa, kannattavaa ja … Jatka lukemista ”Kohti mainetutkimuksen seuraavaa tasoa”

31.05.2018

Sanoma ostaa T-Median työnantajakuva- ja vetovoimapalvelut

Sanoma Media Finland ostaa T-Median työnantajakuva- ja vetovoimapalvelut ja liittää ne osaksi Oikotie Työpaikkojen tarjoomaa. Kauppa toteuttaa Sanoman kasvustrategiaa ja vahvistaa Oikotie Työpaikkojen roolia yritysten kokonaisvaltaisena rekrytointikumppanina. ”Nykyliiketoimintaamme vahvistavat yritysostot ovat olennainen osa kasvustrategiaamme. Kaupan myötä voimme palvella suomalaisia rekrytoijia entistä monipuolisemmin ja syvällisemmin”, kommentoi Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pia Kalsta. ”Yritykset panostavat tämän hetken … Jatka lukemista ”Sanoma ostaa T-Median työnantajakuva- ja vetovoimapalvelut”

OTA YHTEYTTÄ

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

Harri Leinikka
CEO, T-Media

tel. +358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

 

Mainestrategiat

Mainestrategiat

Jirimiko Oranen
CEO, T-Media Relations

tel. +358 40 756 6655
jirimiko.oranen@t-media.fi

 

Työnantajakuva ja vetovoima

Työnantajakuva ja vetovoima

Päivi Salminen-Kultanen
Business Director

tel. +358 40 727 9717
paivi.salminen-kultanen@t-media.fi

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2018