PALVELUMME

Maine- ja brändianalytiikka

T-Medialla on maailman parhaat työkalut maineen, brändin ja sidosryhmäsuhteiden analysointiin sekä toimenpidesuositusten antamiseen.

Lue lisää >>

Viestintä ja markkinointi

T-Media auttaa asiakkaitaan sidosryhmätuen kasvattamisessa viestintä- ja markkinointipalveluilla sekä liikkeenjohdon neuvonannolla.

Lue lisää >>

Työnantajakuva ja vetovoima

T-Medialla on pitkä kokemus työnantajakuvan rakentamisesta ja kokonaisten toimialojen vetovoiman kehittämisestä.


Lue lisää >>

T-MEDIA NUMEROINA

  Asiakasta
  ASIAKASUSKOLLISUUS %
  MAATA
  VUODEN KOKEMUS

ESIMERKKEJÄ PALVELUISTAMME

ASIAKKAILTAMME

”Projektin tehokkuus ja saavutetut tulokset yllättivät minut positiivisesti.
Tavoitteenamme oli luoda maailmanluokan markkinointisisältöjä, ja siinä todella onnistuimme.”

- Marko Savolainen, Toimitusjohtaja, Silverskin Information Security

”Prosessi ylitti kaikki odotuksemme. T-Median avulla saimme kattavan ymmärryksen siitä, mitä muutoksia markkinointiviestintämme kaipasi. Tutkimusraportti auttoi meitä valtavasti strategiaprosessimme aikana.”

- Annu Matula, Johtaja, Henley Business School Finland

”Olemme saaneet konkreettista apua vuorovaikutuksemme ja toimintamme kehittämiseen Luottamus&Maine –tutkimuksen toteutuksen ja tulosten kautta. Mallin avulla pääsemme hyvin kiinni tärkeimpiin kehityskohtiin ja asioihin, joihin panostamisesta on meille ja yrityskuvallemme todellista hyötyä.”

- Martina Lilius, Viestintäpäällikkö, Berner Oy

”T-Media tuottaa työnantajille arvokasta tietoa työelämän trendeistä. Tämä auttaa työnantajia olemaan paremmin valmistautuneena työelämän murroksiin. T-Media on myös ottanut erittäin aktiivisen ja vaikuttavan roolin nuorten työllistämisen parissa ”Vastuullinen Kesäduuni”-kampanjassa.”

- Jouni Turunen, Head of Finland Country HR, Nokia

“DNA on tehnyt jo useamman vuoden yhteistyötä T-Median kanssa, ja yhteistyön laajuus on kasvanut viime vuosina. Arvostamme T-Median tutkittua ja kokonaisvaltaista mallia, joka palvelee hyvin DNA:n liiketoiminnan ja maineen kehittämistä monella osa-alueella.”

- Vilhelmiina Wahlbeck, Viestintäjohtaja, DNA Oyj

”Yhteistyö T-Median kanssa on kokonaisuudessaan erittäin sujuvaa ja luotettavaa. Harvoin saa olla mukana hankkeissa, joissa askeleet ovat näin hyvin hallussa. Respect!”

- Katri Viippola, Johtaja, HR, viestintä ja vastuullisuus , Varma

”Olemme tehneet yhteistyötä T-median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.”

- Tiina Miettinen, Johtaja, henkilöstö ja viestintä. Fingrid Oyj

”Luottamus&Maine-tulokset ovat auttaneet meitä strategiatyössä ja toiminnan suuntaamisessa. Tuloksia on helppo viestiä eteenpäin.”

- Olli Ernvall, Viestintäjohtaja, VTT

”Olen tehnyt vuosia yhteistyötä T-Median kanssa. Kokemukseni mukaan T-Media on ollut alusta lähtien hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen sekä uutta etsivä tutkimus- ja viestintäyritys. Erityisesti olemme käyttäneet T-Median Luottamus & Maine -tutkimusta, jonka avulla olemme pystyneet saamaan hyvän tuntuman siihen, miten eri sidosryhmien näkemykset kehittyvät kaupasta ja Kaupan liitosta. Se on arvokasta tietoa edunvalvontaan.”

- Juhani Pekkala, Toimitusjohtaja, Kaupan liitto

T-Median arvostetuin ja tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine. Luottamus&Maine selvittää organisaationne maineen rakenteen, paljastaa miten maine vaikuttaa sidosryhmienne käyttäytymiseen, ja löytää ne kultajyvät, joita kehittämällä saatte maineestanne parhaat liiketoiminnalliset hyödyt.

Luottamus&Maine-malli antaa organisaatiollenne kokonaisvaltaisen näkymän maineenne ja sidosryhmäsuhteidenne tilaan. Menetelmällä on vahva akateeminen pohja, ja se on kehitetty maailman parhaita käytäntöjä hyödyntäen.

Tutkimuksen kohderyhmäksi voitte valita esimerkiksi nykyiset asiakkaanne, suuren yleisön, sijoittajat, median edustajat tai poliitikot. Luottamus&Maine-malli on jo yli 100 organisaation käytössä yli 30 maassa.

Lue lisää

 

 

TARINAMME

Meillä on ollut kunnia palvella arvostettuja suomalaisia perheyrityksiä, maailman parhaiksi kasvaneita start-upeja, suurimpia pörssiyrityksiä sekä lukuisia toimialaliittoja ainutlaatuisilla tutkimuksilla ja vaikuttavilla sisällöillä.

Kahden vuosikymmenen aikana olemme julkaisseet satoja lehtiä sekä tuottaneet tuhansia yritystarinoita ja satoja -videoita. Olemme auttaneet asiakkaitamme houkuttelemaan parhaat osaajat joukkoonsa.

Olemme nähneet it-kuplan puhkeamisen ja useammankin finanssikriisin, mutta olemme aina halunneet panostaa tuotekehitykseen ja vahvaan osaamiseen. Siksi meillä on käsissämme maailman paras työkalu maineen analysoimiseen ja sidosryhmätuen kehittämiseen.

Maailmanluokan työkalujen ja sertifioidun neuvonantotiimimme ansiosta voimme mitata, rakentaa ja pitää huolta arvokkaimmasta aineettomasta pääomastasi – maineestasi.

 

 

UUSIMMAT JULKAISUT

22.05.2018

Vastuullisuuden liiketoimintahyödyt käytettyjä resursseja suuremmat

Vastuullisuus ei johda pelkästään osto- ja suositteluhalukkuuteen, vaan on avaintekijä myös hyvien työntekijöiden ja rahoittajien houkuttelemiseksi, muistuttaa T-Median kehitysjohtaja Riku Ruokolahti. Vastuullisuus on yhä tärkeämpi tekijä suomalaisille yrityksille, kertoo T-Median FIBSille toteuttama, viime viikolla julkistettu Yritysvastuu 2018 -tutkimus. Yli 80 prosenttia tutkimukseen vastanneista yrityksistä sanoo, että vastuullisuudesta saadut liiketoimintahyödyt ovat suurempia kuin siihen käytetyt resurssit. … Jatka lukemista ”Vastuullisuuden liiketoimintahyödyt käytettyjä resursseja suuremmat”

16.05.2018

Korkeakoulutus kiinnostaa amiksia

Kunnianhimo yhdistää yläkoulun ja toisen asteen opiskelijoita – heillä on koulutusasteesta ja -paikasta riippumatta kova halu päästä mukaan työelämään. Jatko-opintovalinnat tuntuvat vaikeilta erityisesti lukiolaisista. Tulokset selviävät T-Median ja Taloudellinen Tiedotustoimisto TATin Kun koulu loppuu – Nuorten tulevaisuusraportti 2018 -tutkimuksesta. Ammatillisissa oppilaitoksissa opiskelevista nuorista jopa 48 prosenttia aikoo hakea ammattikorkeakouluun opiskelemaan nykyisten opintojensa jälkeen. Jatko-opintoihin ei … Jatka lukemista ”Korkeakoulutus kiinnostaa amiksia”

06.04.2018

Avoin työpaikka: Haluatko opiskelijasta viestinnän tekijäksi?

Etsin nuorten maailmassa elävää viestijää, joka tuottaa visuaalisesti tyylikästä sekä kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä someen ja verkkoon. Osaamistasi tarvitaan erityisesti siksi, että nuoret löytäisivät omat vahvuutensa ja itselleen sopivan opiskelualan. Päätehtäväsi on tuottaa/editoida materiaalia, hallinnoida verkkosivuja ja kehittää videokerrontaa. Toivon, että sparraat minua näkemään asioita uudella tavalla. Työn speksit? Tärkein ensin: työsuhde on toistaiseksi voimassa. Se … Jatka lukemista ”Avoin työpaikka: Haluatko opiskelijasta viestinnän tekijäksi?”

OTA YHTEYTTÄ

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

Harri Leinikka
CEO, T-Media

tel. +358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

 

Viestintä ja markkinointi

Viestintä ja markkinointi

Jirimiko Oranen
CEO, T-Media Relations

tel. +358 40 756 6655
jirimiko.oranen@t-media.fi

 

Työnantajakuva ja vetovoima

Työnantajakuva ja vetovoima

Päivi Salminen-Kultanen
Business Director

tel. +358 40 727 9717
paivi.salminen-kultanen@t-media.fi

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2018