PALVELUMME

Maine- ja brändianalytiikka

T-Medialla on maailman parhaat työkalut maineen, brändin ja sidosryhmäsuhteiden analysointiin sekä toimenpidesuositusten antamiseen.

Lue lisää >>

Maine- ja vastuullisuusstrategiat

T-Media tuo maine- ja yritysvastuutematiikkaan ylimmän johdon ja hallituksen strategisen arvonkehityksen näkökulman.

Lue lisää >>

Työnantajakuva ja vetovoima

T-Medialla on pitkä kokemus työnantajakuvan rakentamisesta ja kokonaisten toimialojen vetovoiman kehittämisestä.


Lue lisää >>

T-MEDIA NUMEROINA

  Asiakasta
  ASIAKASUSKOLLISUUS %
  MAATA
  VUODEN KOKEMUS

ASIAKKAILTAMME

”T-Median tuloksista on ollut meille aidosti hyötyä. T-Median
vahvuuksia ovat selkeä viitekehys ja strateginen lähestymistapa.”

- Arja Suominen, viestintä- ja yhteiskuntavastuujohtaja, Finnair Oyj

”Projektin tehokkuus ja saavutetut tulokset yllättivät minut positiivisesti.
Tavoitteenamme oli luoda maailmanluokan markkinointisisältöjä, ja siinä todella onnistuimme.”

- Marko Savolainen, Toimitusjohtaja, Silverskin Information Security

”Prosessi ylitti kaikki odotuksemme. T-Median avulla saimme kattavan ymmärryksen siitä, mitä muutoksia markkinointiviestintämme kaipasi. Tutkimusraportti auttoi meitä valtavasti strategiaprosessimme aikana.”

- Annu Matula, Johtaja, Henley Business School Finland

”Olemme saaneet konkreettista apua vuorovaikutuksemme ja toimintamme kehittämiseen Luottamus&Maine –tutkimuksen toteutuksen ja tulosten kautta. Mallin avulla pääsemme hyvin kiinni tärkeimpiin kehityskohtiin ja asioihin, joihin panostamisesta on meille ja yrityskuvallemme todellista hyötyä.”

- Martina Lilius, Viestintäpäällikkö, Berner Oy

”T-Media tuottaa työnantajille arvokasta tietoa työelämän trendeistä. Tämä auttaa työnantajia olemaan paremmin valmistautuneena työelämän murroksiin. T-Media on myös ottanut erittäin aktiivisen ja vaikuttavan roolin nuorten työllistämisen parissa ”Vastuullinen Kesäduuni”-kampanjassa.”

- Jouni Turunen, Head of Finland Country HR, Nokia

“DNA on tehnyt jo useamman vuoden yhteistyötä T-Median kanssa, ja yhteistyön laajuus on kasvanut viime vuosina. Arvostamme T-Median tutkittua ja kokonaisvaltaista mallia, joka palvelee hyvin DNA:n liiketoiminnan ja maineen kehittämistä monella osa-alueella.”

- Vilhelmiina Wahlbeck, Viestintäjohtaja, DNA Oyj

”Yhteistyö T-Median kanssa on kokonaisuudessaan erittäin sujuvaa ja luotettavaa. Harvoin saa olla mukana hankkeissa, joissa askeleet ovat näin hyvin hallussa. Respect!”

- Katri Viippola, Johtaja, HR, viestintä ja vastuullisuus , Varma

”Olemme tehneet yhteistyötä T-median kanssa jo vuosia liittyen työnantajamaineemme kehittämiseen. Saamamme palvelu on aina ollut ystävällistä, nopeaa, idearikasta ja tarvittaessa meille räätälöityä. Mainetutkimukset eri sidosryhmien keskuudessa ovat olleet erityisen hyödyllisiä.”

- Tiina Miettinen, Johtaja, henkilöstö ja viestintä. Fingrid Oyj

”Luottamus&Maine-tulokset ovat auttaneet meitä strategiatyössä ja toiminnan suuntaamisessa. Tuloksia on helppo viestiä eteenpäin.”

- Olli Ernvall, Viestintäjohtaja, VTT

”Olen tehnyt vuosia yhteistyötä T-Median kanssa. Kokemukseni mukaan T-Media on ollut alusta lähtien hyvin ammattitaitoinen ja kunnianhimoinen sekä uutta etsivä tutkimus- ja viestintäyritys. Erityisesti olemme käyttäneet T-Median Luottamus & Maine -tutkimusta, jonka avulla olemme pystyneet saamaan hyvän tuntuman siihen, miten eri sidosryhmien näkemykset kehittyvät kaupasta ja Kaupan liitosta. Se on arvokasta tietoa edunvalvontaan.”

- Juhani Pekkala, Toimitusjohtaja, Kaupan liitto

T-Median arvostetuin ja tunnetuin tutkimustuote on Luottamus&Maine. Luottamus&Maine selvittää organisaationne maineen rakenteen ja paljastaa, miten maine vaikuttaa sidosryhmienne käyttäytymiseen. Tutkimus löytää ne kultajyvät, joita kehittämällä saatte maineestanne parhaat liiketoiminnalliset hyödyt.

Luottamus&Maine-malli antaa organisaatiollenne kokonaisvaltaisen näkymän maineenne ja sidosryhmäsuhteidenne tilaan. Menetelmällä on vahva akateeminen pohja, ja se on kehitetty maailman parhaita käytäntöjä hyödyntäen. Tutkimuspankissamme on jo yli 100 000 yksittäistä organisaatioarviota.

Tutkimuksen kohderyhmäksi voitte valita esimerkiksi nykyiset asiakkaanne, suuren yleisön, sijoittajat, median edustajat tai poliitikot. Luottamus&Maine-malli on jo lähes 200 organisaation käytössä 49 eri maassa.

Lue lisää

 

 

TARINAMME

Meillä on ollut kunnia palvella arvostettuja suomalaisia perheyrityksiä, maailman parhaiksi kasvaneita start-upeja, suurimpia pörssiyrityksiä sekä lukuisia toimialaliittoja ainutlaatuisilla tutkimuksilla ja vaikuttavilla sisällöillä.

Olemme nähneet it-kuplan puhkeamisen ja useammankin finanssikriisin, mutta olemme aina halunneet panostaa tuotekehitykseen ja vahvaan osaamiseen. Siksi meillä on käsissämme maailman paras työkalu maineen analysoimiseen ja sidosryhmätuen kehittämiseen.

Maailmanluokan työkalujen ja sertifioidun neuvonantotiimimme ansiosta voimme mitata, rakentaa ja pitää huolta arvokkaimmasta aineettomasta pääomastasi – maineestasi.

 

 

UUSIMMAT JULKAISUT

07.03.2019

Tuoko eettisyys euroja pöytään?

Olimme hiljattain Perheyritysten liiton jäsentilaisuudessa keskustelemassa maineen ja vastuullisuuden merkityksestä liiketoiminnan menestykselle. Asiaa oli paljon. Keskustelu viisaan, yhteiskuntaamme rakentavan osallistujakaartin kanssa oli hedelmällistä. Tässä oma purkuni tilaisuudessa puhutusta. Edesmennyt taloustieteilijä Milton Friedman on ollut rajun kritiikin kohteena. Usein siteerataan hänen ajatustaan siitä, että liiketoiminnan yhteiskunnallisia etuja peräänkuuluttavat johtajat ovat ”julkean sosialismin […] järjettömiä sätkynukkeja” […], … Jatka lukemista ”Tuoko eettisyys euroja pöytään?”

14.02.2019

SINÄ OSAKSI T-MEDIAA?

Etsimme (yhtä tai useampaa) kokenutta tekijää osaksi Suomen johtavaa strategisen maineenhallinnan yhtiötä.  Emme vielä tiedä kuka olet, mutta sinä ehkä tiedät. Erikoisosaamisen puolesta tilausta on juuri nyt erityisesti vastuullisuusasiantuntijalle. Mutta ekspertiisisi voisi olla muutakin – esimerkiksi vaikuttamista, sijoittajasuhteita, kriisitilanteiden hallintaa… Sinulla saattaa olla yli kymmenen vuoden kokemus maineenhallinnasta. On mahdollista, että olet yksityisyrittäjä, joka haluaa … Jatka lukemista ”SINÄ OSAKSI T-MEDIAA?”

05.02.2019

Mainetutkimus: Julkishallinnolla kirittävää uudistumiskyvyssä ja johtamisessa

  Julkishallinnon organisaatioiden ja yritysten maineissa on selkeitä eroja, selviää T-Median toteuttamasta julkishallinon mainetutkimuksesta. Yrityksillä on etumatkaa etenkin uudistumiskykyyn ja johtamiseen liittyvissä mielikuvissa. Julkishallinnon mainetta selvitettiin ensimmäistä kertaa. Tutkimuksessa 4 465 suomalaista arvioi 51 organisaation mainetta. Tuloksia verrattiin vastaavalla tavalla toteutettuun tutkimukseen, jonka kohteena olivat yritykset. Organisaatioiden mainetta tutkittiin Luottamus&Maine-mallin kahdeksalla osa-alueella. Tarkastelussa olivat organisaatioiden … Jatka lukemista ”Mainetutkimus: Julkishallinnolla kirittävää uudistumiskyvyssä ja johtamisessa”

Ota yhteyttä

Meillä on parhaat työkalut organisaatioiden maineen ja sidosryhmäsuhteiden tutkimiseen – ja toimenpidesuositusten antamiseen. Olemme palvelleet jo satoja organisaatioita lähes 50 maassa.

Jätä tietosi alle, niin olemme sinuun yhteydessä pian.

Viestisi tai kysymyksesi meille:

[recaptcha]

AVAINHENKILÖT

Maine- ja brändianalytiikka

Maine- ja brändianalytiikka

Harri Leinikka
CEO, T-Media

tel. +358 40 505 5001
harri.leinikka@t-media.fi

 

Mainestrategiat

Mainestrategiat

Jirimiko Oranen
CEO, T-Media Relations

tel. +358 40 756 6655
jirimiko.oranen@t-media.fi

 

Vastuullisuuspalvelut

Vastuullisuuspalvelut

SARI KUVAJA, DIRECTOR, SUSTAINABILITY SERVICES

tel. +358 40 528 2820
sari.kuvaja@t-media.fi

 

T-MEDIA OY

EVIDENCE BASED REPUTATION ADVISORY

ETELÄINEN MAKASIINIKATU 4 A, 2 krs. 00130 HELSINKI

© T-MEDIA 1997 - 2018